Helgen

Igår var jag på stan och fick med mig ett par byxor hem + ett armband. Sedan blev det lite träning efter att mamma och pappa bjudit på middag. På kvällen jobbade jag på olles. Skulle egentligen börja kl 21 men eftersom det var fotbollsmatch där det blev både förlängning och straffar kunde vi inte öppna spelborden förrän strax efter tolv. Riktigt chill jobbkväll!

Idag har jag varit på kalas och därefter på örnexpo. Min favorit-kostexpert Fredrik Paulún var där. Köpte tre juicer, två paket flingor samt 4 smoothies & drycker för endast en hunka. Så sjukt nöjd! Fick även en signerad bok om fetter :D starstruck!

Nu är jag ute i stugan och väntar på att min kusin Maria och hennes kille Kevin ska komma hit och käka. Sedan ska de hjälpa till med att tapetsera lite och spela Bingolotto ;)


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback