finally I can see you crystal clear

Blev en riktigt bra helg! I fredags jobbade jag och i lördags blev det till att göra stan med familjen och Martin. Jag gick loss totalt och köpte tre linnen, två par shorts och en klänning :) På kvällen blev det till att inviga för grillen för säsongen tillsammans med Rosanna, Patrik, Maria, Berra och Martin. Asgott och riktigt jävla kul :D Var tänkt att vi skulle stanna hemma hela kvällen men som vanligt blev det krogen, haha. I söndags låg jag däckad i sängen exakt hela dagen, haha.


Hela den här veckan ägnar jag åt examensarbetet. Snaaaart är det över...



Kommentarer
Josie

Ja JAG VET! Fuck vad frustrerande det är, självklart att hon inte kan erkänna att HON gjort fel heller utan man får ta all skit själv också.. jävla f*tta alltså. Ja jag menar det? Okej om kunden inte vet då men då tycker man iallafall att den personen som tog emot bokningen kunde informerat henne om det innan. ÅÅÅH! :P



Blogg: http://thejosie.blogg.se/
2011-05-19 @ 20:10:06
Kak

Hoho, snygg tjej! ;)



Blogg: http://viklundk.blogg.se/
2011-05-27 @ 20:25:19




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback