detoxxx

Har tränat både måndag och tisdag den här veckan :) Idag tror jag dock inte att jag hinner. Får ta igen det imorgon istället. Idag har jag haft massage, sen mötte jag upp ogge för lunch på mumbai town. Asgott! Kul att träffa ogge med, var sjukt länge sen. Nu har jag nyss varit och gjort fotdetox och fotat det till projektarbetet. Och alldeles snart ska jag iväg igen för att massera. 


Fotdetox är en metod som drar ut slaggprodukter genom fötterna med hjälp av ström. Man får ett litet band på armen och en dosa i vattnet som båda ska leda ström genom kroppen för att få ut slaggprodukterna. Sedan ändrar vattnet färg beroende på varifrån i kroppen som slaggprodukterna kommer. Mitt vatten blev jättemörkbrunt, vilket betyder att slaggprodukterna kommer från huden. Har nyss fått ett fett utslag på kinden (ser ut som att jag ska bli en zombie snart ungefär). Så kanske att det faktiskt funkar? Har lite svårt för att tro på sånt här egentligen :P





Såhär såg vattnet ut när jag var klar efter 30 min. Så jävla äckligt.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback