on top of the world it's beautiful but there's no place to fall

Hade en helt okej nyår, trots jobbet. Gomiddag hos Berra med Rosanna, Ramona, Patrik, Jimmy, Ricky och Martin. Efter maten blev det lite tv-spel och sällskapsspel. Sen var jag ju då tvungen att lämna dem för jobbet. Var rätt lam kväll, många fulla, äckliga gubbar. Men när jag äntligen slutat jobbet halv tre var jag redo för fest, haha. For hem till Berra igen där det blev tv-spelsturnering och vin. 

Idag har jag bara varit hos Martin och tagit det lugnt. Kom hem vid elva och har spelat super mario tills nu. Awesome! Nu är det i alla fall sova som gäller, och imorgon bär det av till nötis för att fira söta Jossan som fyllde år i torsdags.



Martin drog en powernap efter maten.. :P



Världens snyggaste tjej!



Myspojkar på efterfest!



När vi kom hem tyckte Martin och Ricky att det vore en bra idé att stå på händer. 
Kan säga att jag skrattade till jag fick ont i magen! :D

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback