helg

Bra helg, men har varit lite trött & sliten efter veckan som varit. I fredags for jag hem till Rosanna för ett litet mini-lan :D Vi ägde sönder, såklart! I lördags jobbade jag och myste med Martin. Igår for jag till umeå, once again! Hade personalfest på allstar med alla croupierer i norrland. Var riktigt kul, förutom tävlingarna (man tävlar i att deala kort och marker mot de andra städerna). Jag skulle tävla i att dela ut och samla in marker. Var så jääävla nervös. Alla (90-100 pers) stod och kollade på. Skakade som ett löv, hahah usch vad hemskt det var.
Men annars var det en bra dag, gott käk och trevligt sällskap :D



Efter middag och prisutdelning satte sig en av cheferna som dealer bakom spelbordet.
Haha, gissa vart större delen av folket höll till resten av kvällen?

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback