don't talk about moonshine, don't talk about white wine

Ojoj vilken panik jag fick när jag vaknade! Blev väckt av att det ringde, tittade på klockan - 13.17. "HEEEELVETE" var min första tanke. Var Rosanna som ringde och undrade var jag höll hus någonstans. Skulle fika med henne och Jossan i stan kl 13, haha. Så typiskt mig att försova mig!! Men som tur var löste det sig och de kom hit istället och jag bjöd på fika och vi spelade skip-bo. Riktigt mysigt! ♥ ♥

När tjejerna for hem så for jag till Martin. Vi bestämde oss för att laga middag till hans familj så vi körde igång ett litet matexperiment som slutade i vääärldens godaste sallad. Skojar inte! Dock är receptet såklart superduperhemligt ;)

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback