fredag


Ja hörrni, whats new? Fick inte vikariatet jag pratade om men har fått jobbat på dagis i sidensjö hela veckan ändå. Och så jobbade jag cherry på onsdag och så nu hela helgen. Lite jobbigt, särskilt med tanke på att jag gått och blivit förkyld, men det kommer vara så himla värt det när löningsdagen är här. 

Idag är det världens jäkla snöoväder, riktigt hemskt att köra i. Och så gick strömmen på dagis efter lunch så det blev hur mörkt som helst. Var tvungen att ringa alla föräldrar och be dom hämta sina barn asap :P

Och annars har veckan inte varit särskilt bra alls, främst för att älskade Jonnas lägenhetshus brann ner till grunden. Helt overkligt! Sen känns det även väldigt tråkigt att Martin åkte ur gruppspelet i WCG idag i sydkorea. Han hade varit så värd att gå vidare, så mycket som han kämpat. Nu längtar jag bara tills han kommer hem! ♥

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback