to walk within the lines

Jag är awesome på att uppdatera, jag vet!

Skolan började förra veckan. Kul att få träffa alla klasskompisar igen, men föreläsningarna är väl inget att hurra för. Dock hade vi ganska intressanta förläsningar då vi var i umeå i torsdags. Gick konstvandring och fick kika på IKSU spa m.m. I fredags korkade vi upp och körde en liten klassfest hos Nathalie med halva klassen ungefär, var riktigt roligt! Sen gick vi på olles, där jag fick träffa Rosanna som jag inte sett på några veckor :)


I lördags for jag och Lena och bowlade med två av hennes kompisar som var här över helgen. Roligt, men jag var verkligen urusel, haha. Sen gick vi hem till Lena och käkade ost & kex. Igår fyllde hjärtat Rosanna hela tjugo år, så jag och Maria for till henne och blev bjudna på födelsedagsfika samt kollade på ice age 3 :D


Några som lyckades fastna på bild i fredags hos Nathalie.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback