i'm not your toy

Lördagen var riktigt rolig! God mat, gott vin och kul sällskap. Bowlingen sög vi på. Speciellt jag, haha! Men det var grymt roligt ändå. Gömde vin i skötbordet på toaletten och gick och smygsöp hela tiden, haha. Sedan promenerade vi ner till harrys, men tydligen var jag och Rosanna för små för att komma in, så vi drog på public en sväng istället. Avrundade kvällen rätt tidigt och for hem till älskling och pussades.


Igår hade jag tenta, som jag inte pluggat ett piss till. Seriöst! (Första gången det händer i hela min livshistoria). Dock gick det svinbra ändå, hade genomgång av den direkt efter och jag tror banne mig jag klarade den. I love my brain!


Idag hade jag lektion i 45 min (värt?), och efter det traskade jag och några klasskamrater ner på second hand och kikade runt. Sedan gick vi och satte oss på reuterdals och tog en kopp te. Efter det kilade jag upp till zid's där Martin tatuerade sig. Fin blev han! Därefter gick vi och tog en fika och for sen och kollade film hos Berra. Get him to the greek såg vi. Lätt en av de roligaste filmerna jag nånsin sett!!!



Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback