she spoke words that would melt in your hand

Har haft en riktigt bra vecka! I skolan har vi lärt oss om idrottsskador, hjärt- och lungräddning och ansiktsmassage. Har varit grymt kul. I tisdags blev det en myskväll hos Lena med henne, Josse och Natalie. På onsdagkväll gick jag, Lena, Annie och Jocke på public för att träffa en av Lenas kompisar som var här från skåne och tog oss några glas och hade det bra. Jobb torsdag, fredag och lördag. Och mys med Martin såklart:)


En grym vecka har jag haft om jag får säga det själv. Den kommande lär inte bli fullt lika bra eftersom jag har tenta på fredag. Plugg, plugg, plugg :P


Nu ska jag kolla film och ladda inför en heldag med spa-massage imorgon!
Puss&kram!




Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback