lost in an image, in a dream

Kom nyss hem från personalmöte på UH. Fick en biobiljett då jag hade näst bäst vinstprocent i hela norrland förra månaden :D yay! Är sugen på att se scott pilgrim vs. the world, verkar rätt awesome.

Igår hade jag skola. Föreläsning på förmiddagen och massage i hela 5 timmar på eftermiddagen. Efter skolan var det bara hem för att äta, duscha och sedan göra sig iordning för att fara iväg på Stinas birthday/going away-party. Var riktigt kul, fast det kanske blev nåt glas vin för mycket ;)

Imorgon blir det jobb på olles och mys med tjejerna på lördag! 




Kommentarer
rosie

Vafan det sa du inte i telefon! Grattis gumman!(ska aldrig mer spela kort med dig);)



2010-10-21 @ 22:21:10
Sofia Thomasson

Vad kul! :D GRATTIS! Du är så duktig! :) Då är du min biopartner någon helg framöver, paxxxxx på den!!!



2010-10-21 @ 23:37:35
moncis

Åhh vad avunsdsjuk jag blir på dig nu!

Jag la först både dom svarta och dom gråa i kassan, men sen tog jag bort dom svarta vilket jag ångrar bittert nu när jag märkte hur sköna dom grå var! Kommer dom in igen blir det en ny beställning ;)



Jamen lätt, i helgen blir det viiiin! :D



Blogg: http://moncis.wordpress.com
2010-10-22 @ 15:26:35
Helena

Svar: Haha, asfula öronlappar. :D Kommer ju se ut som en panda typ. ;)



Blogg: http://annahelenapersson.blogg.se/
2010-10-23 @ 16:51:40




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback