it's only half past the point of oblivion

Bra helg har det varit! Jobbade i fredags (som vanligt), och det var riktigt roligt! Sen drog jag och hämtade Martin på någon efterfest och for hem och myste. Lördag låg vi bara och kollade på filmer och serier, riktigt skönt. Drog en sväng på max också ;) I söndags gjorde jag rakt ingenting, haha!


Igår blev första aktiviteten för dagen att gå på energihuset och göra ett träningsupplägg med en PT. När vi var klara med det skyndade jag till skolan för att göra grupparbete. Efter vi var klara med arbetet för dagen for jag och köpte en adventsljusstake. Längtar tills man får sätta fram den :D Sen hem och duscha fort som tusan för att sedan gå på ljusparty hos svärmor. Köpte ett ljus som luktade jul! Haha, jaa, jag är taggad på julen. Nu sitter jag i skolan och håller på med grupparbete igen, så som jag gjort hela dagen. Marknadsföring.. SJUKT tråkigt!


Imorgon ska jag se Harry Potter and the deathly hallows. Jag är så taggad att det inte är kloooookt! Började gråta imorse när jag såg trailern (för femtioelfte gången) för att jag blev så glad över att jag ska få se den snart, hahahaha!!





Kommentarer
Josie

Jag är också sjukt taggad på julen, har julstämning redan och det brukar jag sällan ha såhär långt innan :P hur var Harry Potter??? :O jag måste se den asap! Dear John har jag sett, den var urfin den också :)



Blogg: http://thejosie.blogg.se/
2010-11-18 @ 11:51:46




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback