they'll never see us coming, we're beneath the radar

Hade en grymt bra dag i lördags. Martin ringde och väckte mig tjugo över tre, sedan kom han och grabbarna och hämtade upp mig 20 minuter senare. For och käkade på mumbai town, riktigt gott. Medan de andra sedan gick på hockeyn for jag och Martin och bowlade samt spelade biljard istället för bion. Skitkul hade vi :D Jag fick en strike på första försöket!! Ni som vet hur sjukt kass jag är förstår alltså vilken lycka det var för mig, haha. Självklart vann jag inte, men gick grymt bra ändå om man jämför med mina tidigare resultat. Lyckades i alla fall spöa Martin i biljard. En gång. Av fyra. Haha. Efter det for vi hem till Berra och tog oss några glas innan vi sedan gick på Harrys. Hade riktigt roligt där! 

Hamnade till slut på efterfest hos Ludde. Var riktigt kul förutom att jag blev så sjukt trött på slutet. For hem vid 7 nån gång tror jag :P Hade en grymt rolig och spontan dag i alla fall! :) Igår vaknade jag och hade fått en mycket trevlig förkylning.. Blä. Får hoppas den går över fort som bara den. Pallar inte vara sjuk!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback