the wheel in the sky keeps on turnin'

Jag visste inte att det fanns så förbannat mycket att veta om kolhydrater. Varför ska jag veta hur dom är uppbyggda? Varför ska jag veta vilka som kristalliserar sig under nedkylning? Känns så meningslöst att lära sig om sån här skit, men förhoppningsvis är det väl bra att veta.


Förutom att genomlida föreläsningar idag så har jag hunnit prova ut kläder som jag ska ha på modevisningen imorgon. Jag är förresten relativt skräckslagen över tanken att gå halvnaken inför några hundra pers.. men visst! Haha, man får inte vara feg inte!






Jag tror att det går bra nu! 

Kommentarer
Lovisa

Vad modig du är! :)) det kommer gå bra! :)) Lycka till :))



Blogg: http://viewsoflife.blogg.se/
2010-03-30 @ 21:09:48




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback