fria inte dennis

Såg precis uppdrag gransking som handlade om den här Dennis och de två våldtäkterna som skedde i bjästa som han dömts för, och hur illa flickorna blivit behandlade både av vänner, lärare, rektor och kyrkan. Det är så jävla tragiskt hur det kan gå så långt, och att skolan inte ens tar ställning när han blivit dömd. Vad skickar det för signaler till eleverna? Det blir ju mer som att de tar Dennis parti känns det som.


Jävligt hemskt i alla fall, har läst om detta på internet förut, och inte trott ett ord av det hans bror och mamma (och flera andra) skrivit på bloggar och andra forum. Men ca 4000 personer tror (öppet) på det. Har de hört talas om källkritik? Jag skulle antagligen göra exakt samma sak för min bror. Jag menar; ENS EGEN BROR. Klart man försöker övertyga alla om att han är oskyldig. Men han har ju erkänt den ena våldtäkten, och berättat exakt samma historia som offret. AH!
Blir galen på att så många tror att han är oskyldig. WTF!?!??!

Kommentarer
Rosanna

jag ''hatar'' typ dennis nu, jävla skitstekare! Fattar inte hur folk runt om han kan vara så hjärntvättad och tro på han när han bli dömd två ggr, skämmas borde hela bjästa göra! och kanske hela ö-vik och Sverige.



Ses imorgon bruttan!



Blogg: http://rosannao.blogg.se/
2010-03-24 @ 21:30:19
Anna

Ja fy fan! Men de jag hatar mest är alla som trycker ner offren, det är ju så man vill gråta! Prästen och rektorn var ju värst. Vilken idioti! Man skäms ju.



Ja vi ses imorgon gumman, det blir nog kanoners :D



Blogg: http://blackwell.blogg.se/
2010-03-24 @ 21:51:52




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback