we're undeniable

Har varit en väldigt bra vecka än så länge. Nyänget i måndags och på tisdag hade jag en heldag med min vän Fanny från stockholm. Vi shoppade, tog en mysig fika, shoppade lite mer och for sedan hem till hennes stuga för asgod middag. Hade grymt roligt, saknat henne som tusan då det var ca ett år sedan vi sågs sist! 

I onsdags blev det heldag med bästa brudarna. Sol och bad ute på nötbo, sedan god thaimiddag i en park i stan, fest hos Gary och till sist o'learys! Hade grymt rolig kväll och dag :D Igår hade jag bakisdag och låg i sängen och kollade på hela 4:e säsongen av Dexter ♥

Min kamera är i någon slags koma, men på lagning, så har inte kunnat ta några bilder.
De här bilderna från i onsdags har jag snott från jonna :DD



Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback