I la-la-like it

Gårdagen började med att vara barnvakt åt min lillkusin, väldigt lätta att underhålla dom där små ;) På eftermiddagen for jag och spelade minigolf med Jonna och Jossan. Jag förlorade, men det var rätt kul ändå! Sedan köpte vi thaimat och begav oss ut till Jossan på nötis. Sjukt härligt väder hade vi hela kvällen! Maria och Monica kom senare också, men de hann inte bli med på bild innan min kamera dog :P

Idag har jag varit på IKEA och Birsta med mamma och pappa hela dagen, shoppade massa fint. Två kepsar, ett linne, en baseballjacka och lite smycken och grejer :)
Ikväll blir det jobb på harrys!



Kommentarer
Josefine

Underbar dag det där! Var jävligt bra igår också :)



Blogg: http://thejosie.blogg.se/
2010-07-15 @ 17:28:27




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback