almost famous

Skulle egentligen ut igårkväll, men var trött, så jag sket i det. Istället drog jag hem till Jonte istället och käkade gotta och spelade Brütal legend ♥


Idag såg vi Untitled - the bootleg cut av Almost Famous. Jag trodde inte jag kunde älska den filmen ännu MER, men nog fan gör jag det. Den var så sjukt jäkla bra, med massor av nya och förlängda scener. Underbar! Jag avgudar verkligen den filmen :D har ni inte sett den, så borde ni tammefasen ta och göra det, särskilt om ni gillar rock, för den har nämligen helt otroligt soundtrack. Musikbudgeten för filmen låg på 3,5 miljoner dollar.. de flesta filmer har en budget under 1,5 miljoner dollar. Så den är pretty fucking awesome :D


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback