I remember when you lost your head

Alltså. Vad fan hände igår?
For och bowlade med Martin och hans grymt härliga kollegor, sen julbord på varvsberget där det intogs snaps och en del öl. Efter det tog vi oss till harrys, men vad fan hände där? Minns att jag och Rosanna hamnade i slagsmål med varandra. Varför? Don't know. Men inget allvarligt tror jag eftersom vi sedan började skratta och kramas. Men idag har jag fan ont i kinden Rosanna!!!! Bitch ♥


Förutom det så har jag INSANE värk i mitt vänstra ben, känns som träningsvärk eller nåt. Varenda rörelse gör ont. Sen har jag tydligen slagit knät. Vet inte hur det gick till. Heeela kvällen var så jävla spårad (tänker inte gå in på detalj :P). Hahaha, åh. Grym kväll i alla fall. Även om jag tyvärr inte minns allt. Kul att träffa Marre, Jennifer och Sara också!!



Festlig bild på mig, Jenna och Rosanna. Haha! 
Bilden är från min födelsedag.



Kommentarer
rosanna

hördu bruden, har fan ingen aning heller om hur det började, flög in i ett bord gjorde jag också om jag minns rätt. Haha, fattar ingenting, men roligt att träffa dig iaf;)



Blogg: http://rosannao.blogg.se/
2010-12-05 @ 12:50:48
Josie

hahaha ofta slagsmål? ni är crazy :D! gillar bilden skarpt, haha <3



svaaar: TACK! vad glad jag blir :):) känns faktiskt jävligt bra också, fräscht på något vis ;D hitta på något snart, va va va?



Blogg: http://thejosie.blogg.se/
2010-12-05 @ 16:20:39
Marre

Knäppskallar!



Kul att träffa dig med, även om minnet ifrån harrys är mycket mycket vagt. Minns mest Martin och hans tatueringstjaffs med nån kille.



Gick hem med någon elak typ som tydligen tagit din mössa! jag gav honom en omgång men hittade inte din mössa.



Blogg: http://marregoeswild.blogg.se/
2010-12-06 @ 19:33:17




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback