we like dancing and we look divine

Länge sedan nu! Har inte haft tid för datorn.


Födelsedagen kunde inte ha varit bättre! Hela tjocka släkten kom och firade på dagen + Jonna, Maria, Berra och Martin. Martin hade varit och jobbat i Gällivare i fyra veckor och kom hem kvällen innan min födelsedag, så jag var riktigt happy! På kvällen kom brudarna på middag och fest, sedan kom även lite grabbar. Hade så sjukt roligt! Som sagt - kunde inte varit bättre! :D


I veckan har jag jobbat, hälsat på i Jennifers lägga, varit på fest hos Berra, umgåtts med Rosanna, varit på fest hos Jennifer, råkat slå upp stortånageln på dansgolvet, myst med Martin, jobbat ännu mer och blivit förkyld. Igen.


Har fortfarande ingen kamera, så de här bilderna har jag snott av Jenna.


Min födelsedag


Hos Jennifer i fredags

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback