grattis jonte <3

Faaan. Jag har blivit jätteförkyld under natten. Halsen har svullit upp, näsan rinner och jag hostar som en galning. PALLA :) Nej fy.

Igår så bjöds det på middag med hela Alnegänget hos Sara. Supergod mat och ännu bättre sällskap. Som väntat en jätterolig kväll! Det var roligt att få träffa allihopa igen. Vi ses ju inte så ofta, så det var jättekul!



Idag så fyller älskling år! Hans present har dock inte hunnit komma, vilket känns lite skämmigt men.. hehe. Jag ska göra en supergod tårta åt honom i alla fall. Hinner bara träffa honom någon timme då han ska iväg på spelning i Umeå. Men imorgon så får jag komma på middag hos honom :) blir mysigt!






Nä, nu ska jag ta en dusch och fundera ut om jag är pigg nog att gå till skolan eller inte.
HEJDÅÅÅ


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback