förkyld

I helgen har jag mest bara hostat och snuvat. Åh vad jag hatar att vara förkyld. Hoppas det går över snart bara, vill träna men det går ju inte nu.. Har i alla fall hunnit vara hos jonte en sväng, det var mysigt och roligt, synd bara att jag mådde så dåligt på kvällen. Idag tog vi en promenad hemma hos honom, det var länge sen. Det är så himla fint där borta :) Mysiga små sommarstugor och härliga bryggor att sitta och kramas på! Aaah, skede är rätt bra ändå.


Den här veckan har jag mycket att se fram emot. Särskilt med posten :P Kommer få ett paket från HM med kläder, en halsduk från gina och så jonathans present förhoppningsvis. Och så kommer antagligen mitt studiebidrag (ÄNTLIGEN). På fredag fyller Sofia år, så då blir det utgång. Lördagen är ännu osäker, men vi ser vad som händer. Synd dock att jag jobbar både lördag söndag. Jobbigt om man blir bakis, hehe. Och imorgon har jag också planer, men de är lite hemliga än så länge :) ni får veta mer senare, hähä.

Kram!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback