bra helg

Har visst inte uppdaterat på ett tag :P
I veckan har jag inte gjort så mycket. Mest varit skola. Varit och fikat med Lolle, vilket var trevligt och länge sedan sist. Har även kollat in Järveds fritidsgård, som var väldigt mysig! :)
I fredags blev det en lugn kväll, jag och jonte fick vara chaufför åt föräldrarna + deras kompisar. Lördag jobbade jag, och sedan drog jag, jonte och ek ut till rosanna för att bada vildmarksbad. Sedan kom Sara och Jonte :) Riktigt trevligt var det. Grillade fläskfilé och friterade pommes i grillkåtan på kvällen :) asnice!

Idag så ska jag städa, och sen ska mamma har tupperwareparty :P Det kommer finnas ost och kex = I will be there :D


Nä, innan jag ska städa ska jag spela lite wii. Hejdå :D

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback