00

Helgen har varit rätt lugn, utom fredag då det var inspark på olles. Det var riktigt roligt :)
I lördags åkte jag ut till Rosanna som fyllde hela 19 år ;) Tog oss en kall öl, käkade godis och kollade på film. Patirk 1,5 såg vi. Jag tyckte den var riktigt bra! Hon fick en spexig usb-koppvärmare/kylare av mig vilket jag tycker hon behöver när hon sitter och redigerar bilder och dricker kaffe :D hehe. Igår så gjorde jag typ inget annat än att plugga :P tråkigt!

Idag har jag haft föreläsning och grejer, och sedan tog jag en fika med Sofia :) trevligt!




Och nu är jag bitter för att true blood inte sändes igår, utan först nästa vecka.
Så spännande ju! Men men, den som väntar på nåt gott... :)


Nu ska jag åka och hämta mina föräldrar som är på buggkurs, samt bror som spelar fotboll. tjenis


Kommentarer
Rosanna

Presenten var kanoners, det bästa som jag fick faktiskt!:D

tack!



2009-09-07 @ 20:14:58




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback