torsdag

Hade en riktigt mysig kväll hos Anna igår, med lite andra tjejer från klassen. Käkade en massa chirre och popcorn och bara snackade skit. Hur trevligt som helst :)

Nu har jag ganska nyss vaknat.. haha. Jag kan typ inte vakna tidigt, helt sjukt. Försover mig hela tiden när jag har skola också. Haha, not cool! Ikväll så blir det nog att jag far på filmstudion. De visar "De ofrivilliga" ikväll. Vet inte vad det är för film.. får väl se när jag kommer dit :)

På tal om det.. Filmstudio U (U för ungdom) har fredagen den 30e halloween-kväll. Börjar kl 6, och vad jag förstått så kostar det ingenting. De kommer att visa fyra skräckfilmer i alla fall :D Så har ni inget för er då så kom till folkan och kolla på skräck! Det ska i alla fall jag göra :D

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback