tandis

Ofta jag klev upp kl 6 imorse. Kan inte fatta hur jag lyckades.. :P Brukar i vanliga fall sova till typ tolv.. hehhehe. Men jag skulle till tandläkarn kl 7.30 så det var bara att stiga upp. Visste inte varför jag skulle dit, men jag skulle visst borra, haha. Hatar att göra det för endera så blir man svintorr i munnen eller så sprutar dom in typ jättemycket vatten på tänderna som man inte kan sväjla för man gapar som en jäkla foldhäst. Men i alla fall så gick det bra, gjorde inte så jätteont ;) Fick en tandborste också. EN ROSA!


Nu ska jag snart ut till Jontis. Kan ju som aldrig vara där, för på helgerna har man fullt upp med annat och på vardagarna måste man fara från honom typ vid 7. Inte så värt om man börjar typ 10. Men nu jävlar har han lov, så då ska jag hälsa på :D

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback