lördag

Hallådär!

Tänkte berätta lite om helgen :) Vaknade halv 7 i lördags, och for in till busstationen med hela familjen. Pappa körde ju bussen som sagt, och så följde resten av familjen med. Mysigt med lite familjedag :) Fikade på ett fint litet café som heter Mekka, ligger mellan centrum och busstationen. Mumsiga frömackor hade dom! Sedan gjorde vi stan, och jag for hem ca 2000 kr fattigare men två jeans, en jacka och massa ljus rikare. Hehe. Köpte två par cheap mondays, båda gråa, men olika gråfärg :P och ett av paren hade skinndetaljer på sidorna, snyggt! Och så blev det en vinterjacka! Liknande en skepparjacka. Sedan köpte jag ett ljusfat på lagerhaus och en massa rosa ljus. Tänkte lägga upp en bild.. men orkar inte nu :D hehe

När jag kom hem var det bara att byta om snabbt som rackarn, sedan bli hämtad av rosie för att fara på fest med vår kära vän Jonna som var i stan över helgen. Det var riktigt trevligt :D



Jonna, Jossan och jag. Ser ut som ett lik bredvid dem, hahah!
Men jag skyller lite på blixten :P
(bild lånad från jonnas facebook)

Kommentarer
Emma

Mekka är ju jättemysigt :) dit får vi gå igen då ni kommer upp! har förresten meddelat jonna, så hon ska också följa med er då, nu när hon flyttar hem :) kvadraten blir fulländad, haha!



Blogg: http://lyricsbyemma.blogg.se/
2009-10-13 @ 12:48:35




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback