helgen

Hehe har inte orkat uppdatera i helgen :P Kvällen på olles var i alla fall väldigt bra. Och på tjejkvällen köpte jag en skitsnygg spetsklänning och lite foundation och sånt från make up store :)

I torsdags jobbade jag på blåbär, med isabella. Grymt roligt hade vi, som vanligt :D
Sedan gick jag lite tidigare för att hinna gå på Gina. Köpte en flanellskjorta och ett superfint armband med lite berlocker och sånt ;) Och i fredags gjorde jag typ inte ett skit! :D käkade ost och kex och kollade på corpse bride, med mig själv :P hehe, grymt skönt fakstiskt. Att bara vara själv ibland :)

Igår var det släktmiddag för pappa och min farbror som fyllt år.. och nu sitter jag här och har nyss städat rummet. Och idag så ska jag inte göra ett skit :D its gonna be awesome

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback