fullt upp

Haha oj, jag har inte alls hunnit uppdatera någtonting. Har haft ganska mycket för mig :P

I onsdags var jag på kurs i umeå, för oriflame. Säljer det nu :P haha, ganska roligt faktiskt. Kursen hölls på scandic plaza, och var jättebra:) fick både rulle, supergod lunch med efterrätt OCH fika med massa kladdkaka och tårta och grejer.. haha lyx :D Vi fick lära oss om hudvård och hur man blir en bra säljare. Bra saker att veta, även om man inte säljer oriflame :P Sedan kom jag hem vid halv 7 och hade en halvtimme på mig att göra mig iordning, sedan bar det av till Jonna där hon bjöd på supergoda cosmos. Sedan gick vi till olles där Jonna bokat bord och till och med köpt in skumpa. Sötjonna!! :* Det var hon, jag, rosanna, jossan och monica. Och fy fan vad roligt vi hade, bästa kvällen på så grymt länge! Tack brudar! :DD

Tordag jobbade jag hela dagen. Fredag jobbade jag till kl 6 för gallerian stängde ju tidigare :) Sedan sprang jag och isabella till folkan för att se skräckfilm hela kvällen!! Vi hade ett kilo godis och tre påsar popocorn som vi kryddat med sån bio-popcornkrydda :D Hade riktigt rolig och trevlig kväll! Rosanna kom även förbi och kollade med oss :) mys!

Idag har inte varit vaken så länge, och ska nu gå och plasta in min nygaddade pojkvän. MUMS på han.


Kommentarer
jonte :)

Mums på dig sötnosen <33



2009-11-11 @ 20:17:25




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback