söndag ♥

Ah. Söndagar är bäst. Man behöver inte göra ett skit :D
Har ingen läxa eller what so ever. Har städat mitt rum skinande rent, och nyss kollat på senaste avsnittet av vampire diaries, som jag inte haft tid att se förut. Har även flera andra serier som bara väntar :D så idag ska jag bara ligga på sängen, och kolla på de senaste avsnitten av serier jag inte hunnit med. Det blir bland annat south park och the office. Ska bara gå och hämta kolaglassen som ligger i frysen........ :D awesome day.



The vampire diaries


Om någon undrar så brukar jag ladda hem från EZTV, där de senaste avsnitten av praktiskt taget alla serier (från USA) finns. För er som vill ladda ner är det en väldigt bra sida som jag rekommenderar.

Kram!

 

 


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback