ont i röven

Kom hem från skolan för ca en halvtimme sedan. Har haft massage idag, och fy faaaan vad rumpmassage gör ont. Det gör fortfarande ont när jag sitter, haha. Men då vet man väl att det har gett någonting!? Vi hade även fot - och benmassage. Så nu är man mör och härlig i kroppen.


Middagen hos Monica i tisdags var förövrigt väldigt trevlig. Megagod kycklinggryta! Sedan myste vi framför tv:n och spelade buzz. Första gången jag spelade det, fan va roligt! Haha jag vill ha ett sånt nu.





Nu ska jag och johan fara och köpa nudlar och kolla på senaste avsnittet av glee.
(musiken är inte SÅ dålig längre;)


Kommentarer
Lovisa

Ja jag tycker det verkar skit kul :) måste nog träna vääääääääääääldigt länge men,

haha till sommaren ska jag nog börja :))



Blogg: http://viewsoflife.blogg.se/
2009-11-27 @ 11:59:57
emma

haha min granne gav mig rumpmassage härom helgen och jag dog! ännu värre var det att jag tydligen hade världens knöl-röv så det gjorde ännu ondare! haha.. helt sjukt vad öm man var efter!!



Blogg: http://emmastman.blogg.se/
2009-12-01 @ 12:38:33




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback