helg

I helgen har jag bara tagit det lugnt :) Fredag kom jonte hit och vi hyrde film, köpte gotta och myste ner oss i soffan! Harry Potter och halvblodsprinsen såg vi. Jag tyckte den var riktigt bra faktiskt, hade hört att den inte skulle vara det. Kanske för att den inte stämmer ihop med boken så bra!? Tur då att jag har en princip att alltid se filmen innan man läser boken :) Böcker är oftast bättre, då de är mer beskrivande och detaljerade.
På lördag drog vi en runda på stan och köpte julklappar. Tycker det är skönt att göra bort dem tidigt, så man har gott om tid att välja bra presenter som passar personen i fråga, istället för att bara köpa något rat i all hast :P Så brukar det oftast bli för mig i alla fall, då jag är ute i sista minuten, hehe.




Idag har jag jobbat med Isabella. Vi gjorde lite julmysigt och tände lite ljus :) Var himla mycket folk idag, stressigt värre. Oftast tar det kanske en halvtimme att stänga ner cafét, efter gallerian stängt. Nu tog det en och en halv timme, haha! Imorgon är jag ledig, så jag ska in till paradisbadet och träna lite massage.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback