hej hopp

Fan vad dålig jag är på att blogga nu för tiden. hehe, känns som man inte har så mycket att skriva.

Är i alla fall ledig från skolan idag och på fredag, men nu sitter jag här ändå och gör bort mina tusen restuppgifter :P Ska nog dra ner på stan om ett tag, och sedan ska jag hem och fota till lite fotouppgifter.

Igår så var jag med rosanna. Vi gjorde i stort sett ingenting. Bara drack kaffe och pratade till klockan ett, haha :D Hon är bra den tjejen.

Sedan så ska jag kanske till sundsvall men min kära pojkvän till helgen. Bo gratis på hotell brukar ju vara ganska najs :) Ska försöka leta en studentklänning där nere :P Köpte förresten en balväska igår, en röd kuvertväska med avtagbar axelkedja för en hunka. Awsome :) Nu måste jag bara köpa balbiljetten och så ska vi kirra en slips till jonkeboy. Sen så äre klarrt! :)

Kommentarer
Jonathan

Jag längtar också till imorrn :D



2009-05-29 @ 18:50:57




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback