vafan

Less. Trodde att jag hade planer med någon idag, men tydligen inte! Fan vad less jag blir på att folk aldrig kan höra av sig. LESS SOM FAN.


Idag har jag bara varit ute i stugan och haft det skönt i solen! Ska vara där i två veckor till :) blir mys! Är hemma en liten sväng nu och väntar på att mamma ska sluta jobbet så att vi kan fara på kalas. Sedan vet jag inte riktigt vad som händer :) Har tyvärr inget internet där ute, så det går inte så bra att kontakta mig förutom via mobil.


Funderar på att dra till Hultsfred. Slippa övik ett tag. Men jag har inte bestämt mig än... dock lutar det åt att jag åker. Vore verkligen jättekul :) Får fundera någon dag till!






Är det någon som ska på hamnfesten förresten? :)
kram på er!

Kommentarer
Emma

Eventuellt kanske jag far in på lördagen, i så fall tycker jag att vi ska sammanstråla över en öl :) Kram!



Blogg: http://lyricsbyemma.blogg.se/
2009-06-24 @ 17:29:52
Anna

Ja men lätt. Du har mitt nummer va? Annars är det i alla fall 0738185228! Hör av dig om du far in :D KRAM



2009-06-24 @ 20:52:49
Emma

Det skall jag göra :D! Kram



Blogg: http://lyricsbyemma.blogg.se/
2009-06-25 @ 12:29:35




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback