studenten

BÄSTA VECKAN NÅGONSIN!
Fan vad roligt det har varit att ta studenten, men samtidigt väldigt stressigt. Har gått och blivit förkyld. Torsdagmorgon vaknade jag av att jag hade superont i halsen, och det blev tyvärr inte bättre, så fredag var jag ganska mör. Men jag löd mammas råd; "ta en ren, så blir det bra!". Haha, fast det blev champange och vin istället, men funkade ganska bra. Själva avslutningen var ju rätt tråkig, men FLAKET, herregud! Lätt det roligaste jag någonsin gjort. Hade inte tänkt mig att det skulle vara så himla roligt. Synd bara att de flesta i klassen stod slickade mot kanterna, så att ingen annan kunde stå där, eller att de kunde vara med och parta med oss i mitten, hehe. Men vi hade roligt i alla fall, vi som inte fick plats vid kanterna :P Efter att alla tagit emot släkten så var det klassfest hos mig, och det var roligt :) Sedan bar det av in till stan i taxi, som betalades av klasskassan. Hade gratisbiljett till statt, så jag gick in där typ 10 min. Pallade inge mer för det v ar så tråkigt, hehe. Kanske mest för att halsen gjorde så ont, och att bihålorna svällt upp :P Jag, jonna, emma och rosanna drog på kebabhouse och käkade istället, och det var inte illa det heller. Finfina brudar och gott käk avslutade kvällen, och jag var helnöjd;)







Jag var väldigt lycklig då Jonte äntligen tvättat håret, efter fem veckor.
Och då hade han köpt mina favoritblomor. Tårarna var nära, haha. SÅ FIN!




Jag och min kusin Angelica firades tillsammans hemma hos henne,
med släkt och supergod buffé.




Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback