shit

Förlåt att jag är tråkig och inte uppdaterar, men jag har inte haft tid! FULLT UPP!!

Måndag: mys och grill i lomsjön med klassen
Tisdag: vildmarksbad hos rosanna med brudarna
Onsdag: fest med klassen, på skolgården
Torsdag: käka med klassen sedan fixa flaket
Fredag: tar studenten

Kan knappt fatta det. Känns så himla konstigt. Just nu har jag superont i halsen, men hoppas att det kommer att gå över tills imorgon! Är PEPPPPP för imorgon. SÅ SJUKT KUL VI KOMMER HA MP3! Fan vad vi bråkar och inte kan komma överens, men vad jag tycker om er ändå. Ni är awesome och jag kommer sakna att träffa er varje dag.

Nej, inte tid att sitta här längre. Ska kila och duscha, och fixa naglar och lite sånt för imorgon. IMORGON!?!??!?!??!? vafan. Jag kommer grina ihjäl mig. Så jävla känslig! Underbart men helt fruktansvärt. Men mest underbart... :)

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback