rastlös

Shit vad jag har tråkigt. Klockan är bara 12 och jag är redan rastlös, jippie. Vad ska jag hitta på hela dagen? Funderade på att fara in till stan och sola. Men jag hatar att sola (i alla fall i solarium), tror alltid att jag ska typ bli instängd eller nåt, haha. Har ett annat ärende att göra på stan också.. får se om jag orkar dra mig dit sen då.

Skulle ju egentligen vara klassfest hos Jonna ikväll, men hon fick inte för sina grannar. TYPISKT! :P Hade ju varit roligt. Men man kommer ju vara med klassen typ non-stop nästa vecka, så inge större skada skedd ;D Får se hur det blir ikväll då. Vad som än händer tror jag att det kommer bli roligt :)


Kommentarer
Jonte

Rasta Hunden har en låt som heter Rastlös som är jävlig bra och skön för övrigt är du söt och jag längtar tills vi ses imorrn.



2009-06-07 @ 21:35:09
Jonathan

Rasta Hunden har en låt som heter Rastlös som är jävligt bra och skön för övrigt är du söt och jag längtar tills vi ses imorrn.



2009-06-07 @ 21:36:31




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback