feels good

Igår var dagen som kom direkt från helvetet! Försovde mig och missade någonting viktigt, sedan till skolan och direkt därifrån till jobbet, 15-20. Efter det bar det av hem till datorn där jag satt till klockan halv fyra med psykologi. Jag hade knappt ätit något på hela dagen heller (y), tjoho. Sedan varvade jag ner framför south park med mina älskade små kissar, som bara myser! Somnade 05.00. Vaknade 07.30. Är jag död idag? Som fan. Har dock lyckats sova sedan jag kom hem från skolan. Känns så underbart att betygen sätts idag, och jag kan inte göra någonting mer för att påverka dem!!!! AWSOME DUDES <3

Imorgon tror jag dock kommer bli en bra dag. Media VS. Samhälls i fotboll på skyttis. Bring it on! Hela vår klass har köpt vita t-shirts som vi pimpat tills imorgon. Klart man måste ha lagtröjor! :D

Nedan kan ni se framsidan på min finfina tröja samt en liten giraff på baksidan som stina ritat. Snyggligt



Kommentarer
jonathan

Snygg tröja :) Dock fattas ett anarkist A runt A i Anna ;)



2009-06-02 @ 20:02:40




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback