good vs. bad

Både bra och dålig dag.

Det dåliga är att jag inte kan byta mitt jobbpass med någon och jag kan inte gå tidigare så att jag kan fara till Kilafors och rockweekend och se Hot Leg. Är lite ledsen för det faktiskt. Men det kommer kanske fler chanser. Något annat dåligt är att jag är tredje reserv på utbildningen jag vill komma in på. Det kan ju också vara bra... men då är det bara hoppas att någon hoppar av.

Bra är att jag jobbade och tjänade pengar. Efter det mötte jag upp Rosie, Sofia och Vickan på UH för en mysig fika sådär på kvällskvisten. Vi planerade lite inför yran, och jag är grymt pepp. Tror att vi kommer ha hur kul som helst! Och så är det inte många dagar kvar tills jag åker ner till min brud, Fanny i Stockholm. Även det kommer att bli kanon, kan bara inte gå fel ;) Och imorgon så blir det marknad med flickorna mina, och möjligtvis fest. Livet är bra härligt ändå. Trots kilaforstragedin ;)


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback