nyår

Igår började vi hemma hos mig med att käka supergod tre-rätters.
Det var jag, Rosanna, Sofia och Viktoria. (Grymma tjejer!!)
Vi åt först skagenröra i tunnbrödskorgar, sen hasselbackspotatis
med marinerad kyckling.
En supergod pannacotta fick avsluta vårmiddag!
Mätt blev man ju ska jag säga :D

Sjukt mysigt att bara sitta här hemma med tjejerna, dricka
och bara prata en massa strunt!
Men det kunde vi ju inte göra hela kvällen :D Nej, vi drog till Anton
där vi hade det jättekul! Flera andra fester i lägenhetshuset med
så det var lite roligt att gå emellan.

Till tolvslaget så skulle vi gå till en annan fest dit vi visst inte var
bjudna även fast vi var det (?) haha megakonstigt. Men det gjorde
ingenting för alla var ändå ute och skulle fira det nya årets ankomst.
Det blev kallt och jävligt till slut så jag tog min pojkvän, kompis och
kusin och traskade mot max där vi käkade gott :D

Helt okej nyår, tråkigt bara att det var så himla mycket bittra
människor i farten, haha!




Nyårslöftet? Att sätta igång med körkortet! Jäkla teori alltså.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback