ovärt!

Så himla ovärd dag! Hade först ingen mediekommunikation och sen hade vi svenska som jag redan är klar på, så hela dagen gick åt till att vänta på psykologi-lektionen som skulle börja klockan två. Och när man väl kommer dit så var vi fem stycken. Vi skulle ha diskussion på lektionen. Gick inte så bra, nä. Utan vi fick en ny uppgift, och sen fick vi gå. Grr! Inte så roligt! Ska i alla fall fördjupa oss i en psykiskt sjukdom, jag tog anorexi och bulimi. Intressant!


Sen så gick jag ner på stan och fikade med mamma, pappa och jonathan (någonting positivt i alla fall). Och efter det skulle vi på festprissen och äntligen kolla på en klänning, men nog fan har de stängt! Usch vad irriterad jag blev. Men men :D







Förresten så ska jag till stockholm med Jonathan och hans mamma & pappa på sportlovet! Vi ska bo på HOTELL :D jag älskar hotell. Frukosten <3
Vi ska hälsa på Jontes syskon. Tror att det kommer bli himla roligt :)

Kommentarer
Sofia

Älskar hotellfrukostar! Du får ta hem lite till mig ;) Doggybag, höhö!



Blogg: http://sofiathomasson.blogspot.com
2009-02-16 @ 21:42:10




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback