bara jobb

Jag har jobbat varenda dag den här veckan, och troligen också idag.
Jag ska väl inte klaga egentligen, men jag skulle bara vilja komma
hem direkt från skolan och slänga mig på soffan, för den här veckan
har jag varit oerhört trött varje dag. Inte så kul. Jag saknar energin!

Jobbade med Anton i förrgår och igår. I förrgår höll vi helt seriöst på
att frysa ihjäl!! Skulle gå hur långt som helst när det var hur kallt som
helst - utan vantar! Och igår var kanske ännu värre. Obehagligaste
intervjun NÅGONSIN! Men, what doesn't kill you only make you stronger!
Haha, inte så bra har det gått för oss i veckan alltså. Men roligt ändå ;)


Vet inte alls vad som händer ikväll, men imorgon så ska jag till Jonte.
Vi ska äta middag med hans föräldrar + hans bror med  flickvän. Det
blir nog mysigt tror jag. Har tänkt köpa en liten present till jonte hela
veckan men det har inte blivit av. Måste verkligen göra det idag!  :)


Ha en mysig alla ♥ dag imorgon hörni :)

Kommentarer
Lovisa

svar; ja men eller hur, det är helst sjukt, många tycker säkert att det är fånigt att man blir arg över en sådan sak, men får man inte ha killkompisar?

gaah jag blir galen.. ! irriterande!



Blogg: http://viewsoflife.blogg.se/
2009-02-13 @ 18:02:13
A. Hörnfeldt

Men gud, du har så rätt i det du skriver. (Fy på mig som knappt uppdaterat min blogg i veckan.)



Hm, ja, den intervjun var ju minst sagt en erfarenhet. Haha Ryser



Blogg: http://antonhornfeldt.blogg.se/
2009-02-14 @ 13:30:04




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback