sleepy sunday

Idag har jag jobbat, vilket var rena döden. Enda gången jag hann sitta ned var då jag åt frukost, innan gallerian öppnade. Fick sjukt ont i benen och ryggen av att stå hela dagen. Men jag tjänade ju några slantar i alla fall :) Efter jobbet hämtade jonathan och hans föräldrar upp mig, så drog vi på matcompaniet. Hans bror med flickvän var också där :) Anledningen till denna middag var att fira Finlands självständighetsdag, som inföll på detta datum för en himla massa år sedan. Vi åt trerätters! :D Mumsigt var det, och så hade vi en himla rolig servitris, haha åh, Anna är för rolig hon. Vi hade i alla fall väldigt trevligt :)


Nu sitter jag här med en inlämningsuppgift som suger getballe, och borde egentligen gå och lägga mig.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback