mysjul

Har inte orkat uppdatera på ett tag nu, men har i alla fall haft en superbra jul :) Mysigt och inte alls stressigt som det ofta brukar bli. Fått jättefina klappar också :) Mest av allt gillar jag harry potter order of the fenix som jag fick till wii. Älskar de spelen, så jävla roliga! Harry potter och dead or alive är nog mina favvo tv-spel. Sedan kommer sagan om tredje tidsåldern och prince of persia. Men julklappar... fick några mysiga koftor och christina aguilera by night (LOVE IT!). Sedan lite andra små saker :) Har bara myst med familjen i julhelgen och ätit god mat. Igår så var jag med tjejerna och käkade lite mat och snackade, innan de skulle ut (jonna, jossan) och rosanna skulle jobba :) Jag kände inte för att gå ut, men ville ändå träffa tjejerna lite grann. Sedan drog jag hem och spelade wii :P


Idag har jag köpt en kamera :))))))))))))))))) JAG ÄLSKAR DEN! Har en liten skärm där fram så man kan se när man knäpper på sig själv eller med andra. Sedan har den en stor touchskärm bak.  Och väldigt fina bilder blev det med den :) är supernöjd!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback