happy day

Idag så har jag inte gjort allt för mycket, men varit på väldigt bra humör :P Gick och tog en fika med Sofia, det var allt för länge sedan vi sågs. Väldigt trevligt hade vi i alla fall :) Sedan for jag hem med familjen och gjorde mig lite mat. Har även kollat på ullared, haha, jag ÄLSKAR tanterna. Dom är så jävla go :D


Nä, nu måste jag nog sova. Har eximination i massage imorgon ju!!!! Börjar bli nervös.. fast jag tror att det kommer gå bra. Men man vet ju aldrig :)

Hoppas ni har haft en bra dag! Kram på er!

Kommentarer
Sofia

Det var jättetrevligt att ses idag. Har verkligen saknat dig!



Tanterna på Ullared är hur härliga som helst. Kan inte låta bli att skratta när de är i farten :D



Lycka till imorgon, det kommer gå skitbra! Kram kram!



2009-12-14 @ 23:10:33
Anna

Har saknat dig med! :)

Haha samma här, man blir så himla glad av dem!



See you soon babe! ♥



Blogg: http://blackwell.blogg.se/
2009-12-14 @ 23:40:14




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback