girlsnight

Ikväll så har vi haft girlsnight här hemma hos mig, som vi har varannan vecka. Jag bjöd på mat och efterrätt :) Sedan kollade vi på några avsnitt av älskade Sunes jul. Haha åh, så jävla roligt! Glögg hann vi också dricka. Det blev en roséglögg. Riktig god var den vill jag lova, nästan lite godare än vanlig glögg tycker jag. Den finns att köpa på ICA, från märket tindra. Mums! :)

Igår så kom Rosanna hit och vi fikade, kollade på tv och snackade en massa. Väldigt trevlig, länge sen vi var med varandra, bara vi två. Fullt upp hela tiden känns det som :P På kvällen åkte jag och jonte på folkan som vanligt. Napoleon Dynamite var det som visades :D SÅ KUL!!!!! Tycker att fler borde gå på filmstudion faktiskt. Jag menar, det är ju ändå gratis, och så är det bra att stödja den lilla kultur som finns här i Ö-vik. Den 22 december så blir det julmaraton i alla fall :D mysfaktor 10! Hihi. Allt är visst inte bestämt, men jag hör av mig när jag vet mer, så kanske någon av er har tid att komma. Jag rekommenderar det starkt i alla fall. Gratis är ju gott :D


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback