christmas time

Sitter och kollar på kalle nu! :D Nu är det verkligen jul, och jag har för en gång skull väldigt mycket julkänsla. Känns väldigt mysigt :) Vi ska alldeles strax fara till min faster för att fira jul. Har öppnat några julklappar nu på dagen, så öppnar vi resten ikväll när vi kommer hem. Fick världens finaste present (ok, enligt mig då) av jonathan. Bootleg-version av Almost famous!!!!! För er som inte vet det så är det en av mina absoluta favoritfilmer, har sett den hur många gånger som helst och blir aldrig less på den. Det var i alla fall två diskar med extramaterial, borttagna scener och mycket mera. Även en skiva med bandet stillwater, från filmen.
ÅH! I LOVE IT!




Jag har också fått påslakan och ett harry potter-spel till wii! Älskar harry potter spelen! :D
Har hunnit träffa morfar och hans fru imorse och även jonathan en liten stund. Nä, nu ska jag kolla klart på ferdinand och sedan far vi och äter massa god julmat och bara myser!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback