awesome

Kvällen har varit jättekul, som vanligt! :D Har alltid så jävla roligt med tjejerna alltså, det slår aldrig fel. Vi är klockrena tillsammans! Var hemma hos monica och spelade massa olika buzz junior spel, drack vin, dansade, och lekte massa roliga lekar! Sedan bar det av till olles, där medelåldern var väldigt hög... Men såklart hade vi kul ändå, hihi. Var mest på dansgolvet hela kvällen!


Nu ska jag sova, jonathan lär väl komma någon gång inatt vid 4-5tiden kanske. Han har haft spelning i Luleå (?). Imorgon bär det ju då av till Ume. Vi ska bo på ett jättefint hotell, ett gammalt fängelse som byggts om. Haha, tanten jag pratade med på telefon när jag bokade var supergullig. Och så ba; Vi har ingen bemanning på helgerna, utan här är portkoden, blabla. På receptionen lägger jag ett kuvert med nyckeln, och frukosten hittar ni i köket på en bricka. Hahahha. Vi ska alltså bo ensamma där!?! Ingen personal alls! Kanske någon gäst till? :P Men det verkade vara väldigt många lediga rum så.. haha. Kul ska det bli i alla fall :D


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback