dude

Har nyss sett senaste avsnittet av true blood.
AAAH VAD SPÄNNANDE.
Bästa serien som någonsin gjorts.
NÅGONSIN <3

Nu på onsdag börjar första sesongen på svt. Tycker ni borde kolla! its awesome


Igår så drog jag ut till Hornön för att träffa Rosie som jag inte sett på väldigt länge. Snackade strunt och kollade på Kenny Starfighter-filmen. Tyckte att den var ganska bra, då jag inte hade så höga förväntningar på den. Vad kan toppa serien liksom? Men helt ok var den ändå :) Sen när jag skulle hem (mellan ett och två någon gång) så var det jättemörkt och inga gatlysen. Jag hatar att jag är så himla mörkrädd. Körde hem typ det fortaste jag kunde, och sen blev jag rädd när jag insåg hur jävla fort jag körde FAIL :D hahah


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback