LOVE IT

En sån härlig daaaaaaaaaag!
Inte många timmar har spenderats inomhus kan jag lova. Jag vill att det alltid ska vara såhär varmt och skönt (fast liite varmare går ju förstås bra). Kollade på vädret nyss, och det ska typ bli askallt!!!! INTE KUL ALLS. Jag kunde börja vänja mig vid detta väder ju.
Drog på stan en sväng med jonathan och köpte lite billiga hårband :) Sedan for vi hem och kokade lite kaffe och satte oss i solen på våra hippie-pride-stolar sen åsele -07 och käkade chokladrutor. Hehe, typ det enda vi gjort idag tror jag.

Eller nej, vi for på sibylla också! Jag köpte en funbox med plusmeny, och mådde illa för jag blev så mätt. Haha, lame :D

Nu väntar jag på att rossypussy ska ringa, så att vi ska hitta på nåt :)

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback